Slider

Tuesday, March 7, 2023

Tak Sangka Parut Chicken Pox Sudah Hilang!

TIDAK SANGKA PARUT CHICKEN POX SUDAH HILANG 



Harini saya ingin share shaklee effect saya yang terbaru.. " YOUTH SKINCARE ". Ini adalah antara salah satu produk shaklee yang saya guna. 12 mac 20018 adalah tarikh yang saya kena remind sampi bila-bila sebabnye pada tarikh ini la saya disahkan diserang oleh Chicken Pox.. Boleh dikatakan agak teruk bila muka saya dipenuhi oleh chicken pox.. Sebelum terkena chicken pox muka saya agak bersih tanpa parut. Alhamdulillah waktu saya terkena chicken pox shaklee keluarkan skincare YOUTH.. Memang rezeki saya untuk pulihkan kulit muka dengan Shaklee.. Jadi saya pun mencuba Starter Set YOUTH .. Setelah sebulan menggunakan Youth perubahan dah boleh nampak.. Parut dimuka makin pudar..
Orang sekeliling sudah mula tegur.. " Muka eja dah nampak ok la".. "Eh parut chicken pox dah xnampak sangat".. Saya rasa bersyukur sangat bila kulit muka dah makin beransur pulih..
Bukan sahaja effect yang sangat berkesan tetapi SHAKLEE sudah menjadi sumber pendapatan kedua saya kerana setiap bulan tidak pernah terlepas untuk dapat BONUS

Credit : Lelly Shelly Shaliza __________________________________________________________________________________________________________
šŸ’œ, Farihah Shaklee Effective Master Coordinator Hubungi saya FB : Farihah Abu Kasim Wasap : 0192622200

No comments :

Back to Top