Slider

Tuesday, March 14, 2023

Shaklee Effect Puan Hamidah



"Saya, hamidah abd razak, surirumah dari penang. Saya nak share #shakleeeffect alfalfa dan vita c anak lelaki saya berumur 15 tahun.

Anak saya ni berbadan besar kuat berpeluh, kulit berminyak dan paling dia tak best running nose.resdung teruk. kesian sangat. Pagi-pagi ja, bangun tidur dah start bersin tak berhenti. selsema memang selalu.

Saya cadangkan dia amik vita c untuk kuatkan antibodi. 
Dan dia mula makan alfalfa bila tgk saya dah tak bersin sebab dulu dia selalu complaint bersin bising sampai rumah jiran, bila dia yang bersin baru tau nak belek-belek botol suppliment .

Lepas Seminggu konsisten alfalfa dan vita c, bersin dia lebih terkawal. Lepas sebulan, jerawat pasir hilang dan bonus pulak tiba-tiba je bau badan pun dah kurang walau berpeluh sampai basah baju.

Kawan-kawan tegur "awat muka hang tak dak jerawat dah?"

Best sangat sebab rakan sebaya tengah dok picit jerawat, jerawat dia dah clear ! Buat pulak masker alfalfa, parut memang cepat pudar"



















_______________________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya


 

No comments :

Back to Top