Slider

Thursday, March 16, 2023

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee (Hello New You)



8 orang anak, cycle kurus-gemuk-kurus-gemuk ni saya lalui tanpa Shaklee dan dengan Shaklee.

Cerita Shaklee saya ni, kalau nak cerita Shaklee Effect, 4 hari 4 malam pun tak habis. Pada diri sendiri, family, kawan-kawan. Banyak sangat. Sebab itu, siapa yang menjiwai perkongsian kebaikan Shaklee, memang dia ketagih nak tolong orang.

Terkini, kawan-kawan dan downlines mula merasa senang rupanya kurus dengan Shaklee bila saya share. Senang sangat. Nak raya pun senang hati. Tak susah cari saiz baju.

Ramai dan semakin ramai mula ikut dan message nak kurus dan sihat setelah saya buktikan dapat turun 12kg ke berat ideal dalam masa 5 bulan. Bukan saja itu,  2 bulan kemudian, saya dapat jisim otot dan peratus lemak normal juga. Alhamdulillah.

Seronok bila badan ringan, sampai beli baju raya pun tersilap saiz, macam baju pinjam. Kurus ni, konsepnya bukan sapu-sapu confirm kurus, minum-minum confirm slim, telan-telan confirm langsing. 
Bukan. Konsepnya, jika nak selamat, tanpa kesan negatif sampingan dan tak naik berat semula, kena ikut fitrahnya. 

Tanpa Shaklee, pun boleh capai berat ideal. Boleh aihh. Cuma, dengan Shaklee, saya lakukannya dengan lebih mudah dan cepat . Anak sikit ka anak ramai ka, Mak mesti kembali dan kekal sihat. 
Health is the greatest Wealth 










Kelebihan Set Hello New You Shaklee

  • Menguruskan dan mengekalkan berat badan anda dengan cara yang lebih sihat
  • Mengawal selera makan dan mengurangkan nafsu makan
  • Mengawal paras gula dalam darah untuk mengekalkan tenaga sepanjang hari.
  • Mempercepatkan proses pemecahan lemak
  • Membantu proses penyingkiran toksin dari badan.













    _________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
FB : Farihah Abu Kasim
Wasap : 0192622200







             

            No comments :

            Back to Top