Slider

Thursday, March 9, 2023

Dr Yasuhiko Kojima, Ahli Imunologi Terkenal Di Dunia



Ni gambar mahal. Gambar  Master Coordinator Mamareen Omar bersama Dr Yasuhiko Kojima, Ahli Imunologi yang terkenal di dunia. (Terkenal di dunia bukan di Facebook).

Sejarah Nutriferon bermula dengan Interferon yang digunakan untuk pesakit kanser dan hepatitis. Pesakit kanser dan hepatitis B dan C yang ingin menggunakan suntikan interferon terpaksa mengeluarkan kos yang mahal.

Jadi, Dr. Kojima menjalankan penyelidikan tentang interferon. Akhirnya, Pakar Immunology terkenal ini menghasilkan Nutriferon yang mampu mengaktifkan interferon untuk sistem ketahanan badan bila diserang jangkitan kuman dan virus.

Dr. Kojima adalah individu pertama yang berjaya mencipta Nutriferon selepas menjalankan pelbagai penyaringan, uji kaji dan penilaian terhadap ribuan sebatian dan lebih 200 herba yang berlainan melebihi 40 tahun.

Dan Nutriferon yang unggul ni telah dipatenkan dan hanya terdapat di Shaklee. Di Shaklee saja tau!  Ni cuma salah satu produk di Shaklee. Hebatnya syarikat ni ada kredibiliti untuk memiliki produk dari pakar hebat.

Jadi, jika anda rasa perlukan supplement untuk protect diri dari pencemaran sekitaran, stress yang melampau dan tabiat makan yang sukar dikawal, pilihlah makanan tambahan dari Shaklee, syarikat yang mendapat kepercayaan dari pakar hebat dan juga dipelopori kajiannya sehingga sekarang oleh saintis hebat.

Dah lebih 100 tahun Shaklee dipercayai, oleh pakar dan saintis terkenal dunia. Ada lebih baik kita ikut kecenderungan pakar saintis terkenal di dunia nyata, daripada kita ikut cakap pakar yang terkenal di dunia Facebook








__________________________________________________________________

šŸ’œ, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya




 

No comments :

Back to Top