Slider

Wednesday, March 15, 2023

Terima Kasih Setia Dengan Shaklee



Balik ambik duit dari downline. Asalnya kakak ni makan sendiri saja, saya kira ni dah tahun ketiga kakak ni setia consume Shaklee. Kesannya sangat ketara kepada kesihatannya walaupun dia cuma setia consume 2 jenis supplements saja. Alhamdulillah 

Tahun 2023 ni, kakak ni mula buka mulut cerita pasal kesan Shaklee dan produk Shaklee pada jiran dan adik beradiknya. Tanpa saya suruh. Hari ni, saya ambil bayaran beliannya bersama adik-adik & jiran-jirannya.

Cinch Shake 
Lecithin
DTX Complex
Youth Skincare 
Herblax
ESP
Alfalfa
.
.
.
Banyak lagilah depa borong. Bagaimana dia mula berkongsi, macam ini lah dulu saya bermula. Kepuasan berkongsi kesan Shaklee pada diri sendiri. Kepuasan melihat orang yang kita sayang juga sihat seperti kita. Alhamdulillah 




















_______________________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya


 

No comments :

Back to Top