Slider

Wednesday, March 29, 2023

Meeting Dengan Kak Siti Aziemah



Menyokong Misi sihat Kak CtAziemah Yusoff , kita belanja Subway. Salad, Sandwich & Kopi O. Hari ni dia IF, lenkali kita SikKandaq 😛

Saya kenal Kak Siti melalui sahabat baik budiman saya, AdeenaBoutique CameronHighlands . Kak Siti ni ; Dari gemok jadi slim dengan Shaklee, Dari kulit kusam jadi lawa flawless dengan Shaklee.


Dari drive kereta lama, sampai beli brand new Aruz dengan payslip Shaklee
Dari kerja makan gaji, sampai resign dan ada fleksibel time, fulltime bisnes Shaklee

Banyak sangat perubahan hidup Kak Siti sepanjang hampir 10 tahun setia bersama Shaklee.

Saya bongkarkan beberapa teknik untuk Kak Siti grow kan bisnes pagi ni. Macamana dalam tempoh 2 tahun, Kak Siti tak lagi dapat 4 angka setiap bulan, tapi meningkat kepada 5 angka sebulan dengan Shaklee.

Boleh ka bisnes sesantai Shaklee bagi 5 angka setiap bulan? Boleh. Malah 6 angka sebulan pun boleh capai. Betui. Tak tipu, saya ada kenal ramai yang dapat ratusan ribu sebulan dengan Shaklee. Ramaiiii, ramai tauuu











__________________________________________________
💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
FB : Farihah Abu Kasim
Wasap : 0192622200

 

No comments :

Back to Top