Slider

Saturday, March 18, 2023

SAKIT TUMIT MACAM ORANG TUA GAYANYA, BADAN BERLEMAK SANA SINI, PALING SEDIH, BAJU CANTIK TAPI TIADA SAIZ



Tau berat badan saya paling tinggi adalah 66kg, iaitu masa mengandungkan bang Malique. Logik saja bila berat camtu masa mengandung. Tapi lepas beranak, berat tak turun kepada yang asal masa sebelum mengandung iaitu 50kg.

Degilnya lemak. Dengan menyusu badan memang makan tak tentu hala. Sumbat apa yang ada depan mata, tak de control sebab orang kata ibu mengandung tak boleh diet.. Ikutkan saja. Tapi sebenarnya salah!!

Akibat daripada "makan jela apa yang ada depan mata tu" membuatkan saya terus menerus naik berat badan sampai berkilo-kilo. Sedikit demi sedikit mula rasa sakit di tumit, overweight kah aku??? Macam orang tua gaya nak bangun berdiri. Lemak sana sini. Nak beli baju susah sebab takde saiz.

Stress, makin susah nak turun berat badan. Mula cari jalan yang paling berkesan dan selamat digunakan untuk turnkan semula berat badan. Dengan aturanNya, terjumpa lah kawan yang jual Shaklee di facebook. Kawan sekolah rendah. Terus order esp, lecithin, herblax dan omega.

Konsisten sungguh-sungguh sampai lah saya dapat kesan positif, dan baru lah saya sangat percayakan Shaklee dan mula join bisnes. Saya sendiri dapat kesannya dan ingin share dengan semua orang keberkesanan Shaklee yang saya dapat.

Sampai lah skarang ni dah setahun lebih setia dengan Shaklee dan berniaga Shakee sampai skarang dan saya jadikannya sebagai lifetime business.

Alhamdulilla
h.


#surijuniorpower
#CeritaShaklee
#ShakleeEffect 











__________________________________________________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya


 

No comments :

Back to Top