Slider

Sunday, March 19, 2023

Tiada Lagi Tarik Mengkarung



Assalamualaikum. Saya Nurul Adhiyah, ingin kongsikan shaklee effect saya. Alhamdulillah, saya mulai kenal suplemen Shaklee pada 2016, berpantang anak kedua. Dalam banyak-banyak item dalam set prenatal & postnatal, saya paling jatuh cinta dengan OsteNutrix.
Saya syukur sangat-sangat sebab OsteNutrix memang bantu saya untuk membuang dengan mudah sebaik selepas bersalin. Waktu anak pertama, saya alami sembelit dan susah membuang air besar.
Sampai menangis-nangis dalam toilet waktu nak membuang.
Bila dah jatuh cinta, jadi OsteNutrix ni dah jadi all time favourite saya. Wajib ambil hari-hari. Waktu mengandung anak ke-3 dan kini anak ke-4, memang tak pernah missed OsteNutrix setiap hari. NO MORE CRAMP @ TARIK MENGKARUNG. Kalau tak, saya dulu memang sejak sebelum kahwin, waktu mengandung anak pertama & kedua selalu cramp @ sengal2 otot kaki. Sejak konsisten OsteNutrix, Alhamdulillah dah tak alami dah cramp, lenguh kaki mahupun sakit pinggang teruk terutama dalam fasa mengandung.

Walaupun harganya murah, tapi effectnya sangat OHSEM. OSTENUTRIX BUKAN SEKADAR PIL KALSIUM BIASA. Alhamdulillah, syukur kenal dengan set prenatal dan postnatal shaklee especially OsteNutrix.
________________________________________________________________ 💜, Farihah Shaklee Effective Master Coordinator Hubungi saya FB : Farihah Abu Kasim Wasap : 0192622200


 

No comments :

Back to Top