Slider

Monday, March 6, 2023

Review Projek Blog Mega 1.0

Alhamdulillah, terima kasih tak terhingga buat Master Salwa dan Master Norita yang sangat komited dengan Projek Blog Mega. Blog yang dah lama bersawang pun kembali hidup semula. Semangat lain macam bila buat secara berkumpulan begini. Alhamdulillah



Beruntung sangat berada dalam circle yang mana team sangat positif, bekerjasama, tak kira upline, downline mahupun sideline. Terima kasih juga buat Master Norita dan Master Salwa yang sentiasa memberi sokongan dan ilmu tentang dunia blog.

Projek Mega Blog Shaklee 1.0 ini, bermacam-macam ilmu yang diperolehi seperti  penulisan blog, bagaimana nak jadikan artikel kita berada di ranking google, belajar tentang SEO, cara nak link kan artikel blog lain dalam artikel kita serta pelbagai lagi ilmu baru.

Dan yang paling menarik tentang projek ni,  sesiapa sahaja yang sertai projek mega blog 1.0 ini, dan berjaya menyelesaikan tugasan diberi akan dapat hadiah walaupun menghantar last minit. Menarik bukan?

Hadiah utama untuk projek Blog Mega Shaklee produk paling premium iaitu Vivix. Sangat tinggi dengan kandungan antioxidant. 


.  Hadiah kedua ialah Collagen Powder Shaklee. 



Hadiah ketiga ialah Nutriferon Shaklee.



Istimewanya dalam projek Blog Mega Shaklee 1.0, kesemua peserta akan diberikan hadiah walaupun kalah atau menang.

Semoga dengan adanya Projek Blog Megaa 1.0 dan 2.0 , Allah perluaskan pahala dan rezeki kita asbab perkongsian ilmu dan kesihatan.



____________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya




No comments :

Back to Top