Slider

Thursday, March 9, 2023

Shaklee Tetap Dihatiku

 




Ceq nana nak kongsikan sikit tentang supplement pertama ceq nana dengan shaklee adalah ESP. Wajib tau ada ESP ni. Nak tahu apa yang best dan effect amalkan ESP ni.

1) ESP buatkan ceq nana sentiasa KENYANG lepas berSARAPAN dengannya.

2) Makin lama kulit makin HALUS, GEBU, CERAH sikit demi sedikit.

3) Bantu ceq nana TURUNkan BERAT badan tau. Bukan sikit-sikit turun hampir 10kg

Mula-mula tak konfiden sangat betul ka sebab ESP tapi bila ingat balik tiada supplement lain yang ceq nana makan selain ESP. Masa tu tak tahu pula beli dengan harga ahli lagi murah,beli ja dengan harga bukan ahli. Dan dari situ juga ceq nana terpikir untuk jadi ahli shaklee sebab bila tengok bukan setakat jadi ahli dapat harga murah,siap dapat macam-macam kejutan hadiah dari shaklee,salah satu:

1) Pakej Umrah 5 Bintang.
2) Percutian 5 Bintang dari shaklee siap dapat duit poket,bukan itu ja,siap dapat gaji bulan boleh beli apa saja yang kita idamkan.

Geram tengok jiran ceq liyana dari tak dak apa sampai boleh bayar hutang ptptn, beli keta, beli tanah cash..dengan meniaga shaklee ja, terus ceq nana mesej dia nak jadi ahli shaklee yang SAH.

Suka ceq nana sebab nak sangat jadi macam kawan ceq nana. Bebas hutang,ada masa dengan keluarga 24jam. Kita tak payah simpan stok. Orang order barang, orang bank in pada kita, kita order pada shaklee.. Dan shaklee hantar terus dekat rumah pelanggan. Berminat ka?

Banyak lagi tau kejutan bila jadi ahli shaklee










_______________________________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya


No comments :

Back to Top