Slider

Friday, March 31, 2023

Vitamin Untuk Kulit Anak Meningkat Remaja



Ambil kakak Amirah dari sekolah, terus COD Shaklee pada ahli baru di Kangar. Mak tapaw sekali, selagi boleh 😃Ada orang tanya supplement Shaklee yang saya bagi pada anak-anak remaja. Ok, mai nak cerita.

Bila anak-anak kita kecik lagi, kulit depa memang cantik. Tanpa cela. Tapi bila masuk alam remaja, macam-macam faktor boleh mempengaruhi kulit depa. Mulalah jerawat naik, tangan pula gatal nak korek. Berparut pulak lagi

Amirah & Anisah Tingkatan 4 & 3, sejak awal saya bagi supplement. Untuk kecergasan tubuh, dan tentunya untuk kulit juga. Kebersihan kulit ni boleh mempengaruhi keyakinan diri anak-anak kita.

Untuk anak-anak saya, saya bagi depa ambil Pencuci Muka Youth, Vitalea, Omega Guard, Carotamax, Bcomplex , Vitamin C dan ESP. Sesiapa pun tak dibenarkan beli pencuci muka yang lain. Kalau salah beli, naik macam-macam di muka, akan dengar ceramah umum mak 2 hari 2 malam 📣 Toner & Sunscreen Youth pun saya bagi tapi depa jarang pakai.

Untuk anda yang nak ambil supplement yang minimum untuk anak remaja, boleh cuba

Youth Cleanser
ESP
Vitalea
Omega Guard

Cukup ini dulu. Tak mahal, sebab tahan lama. Dan semuanya ni bukan untuk kulit semata-mata, tapi juga membantu dalam banyak aspek lain seperti kecerdasan otak, kesihatan mata, imun tubuh dan perkembangan tumbesaran depa.

Ini ikhtiar kita, selain doa. Moga anak-anak kita mendapat kesihatan yang baik. Baik kesihatan kulit, kecerdasan minda dan lain-lain

Ada yang berminat untuk mulakan supplementation untuk anak-anak? Boleh wasap saya 👇



_________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
FB : Farihah Abu Kasim
Wasap : 0192622200



 

No comments :

Back to Top